Duur training:  1 dag

Uw investering: op aanvraag
Deze training is ook als open training te volgen






.





Wij gaan tijdens deze cursus zeer praktisch aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen:

- Belang van klantgerichtheid
- Zakelijke etiquette
- Klantcontact, zowel als telefonisch als “face to face”
- Verbale en non-verbale communicatie
- Taalgebruik en vraagtechnieken
- Afspraken maken en nakomen
- Terugkoppeling geven van vragen en opmerkingen
- Diverse typen klantgedrag, in combinatie met uw basisgedrag
- Omgaan met klachten, weerstanden en tegenwerpingen
- Communicatie per mail
- Klantbeheer in de interne organisatie
- Het "over-de-rooie" model
- Thomas Kilmann model, conflictstijlen inclusief zelftest
- Gedragstypen, de vier elementen inclusief zelftest
- Simulaties en rollenspellen
Deze ééndaagse training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten om gaat. Klanten zijn het bestaansrecht van uw organisatie. Uiteraard snapt u het belang van klantvriendelijkheid, maar is dit ook voelbaar voor uw klanten?
De aanpak van de cursus is uiterst praktisch , in kleine groepen van 6-12 personen.
Ruim aandacht dus voor uw eigen situatie en die van uw collega's
Uw trainer heeft klantvriendelijkheid in het bloed van jongs af aan, in horeca, detailhandel, bedrijfsleven en overheid/instellingen. 
Daarnaast al vele jaren ervaring in het trainen van klantgerichte medewerkers. U krijgt een syllabus als praktisch naslagwerk.
Na afloop van de trainen gaat u (nog) bewuster om met de belangen van uw klanten, wat zal leiden tot meer klanttevredenheid en dus meer klantentrouw!
Inclusief:

Certificaat en Syllabus
Training - Coaching - Teambuilding - Gedragsprofielen
Re-Move is opgenomen in cursuscatalogi van diverse brancheverenigingen