Duur training:   1 dag

Uw investering: op aanvraag
Op deze dag leert u uw eigen emotionele motivaties te herkennen en te begrijpen, alsmede hun effect op de omgeving.
De volgende onderwerpen komen o.a.  aan bod:

- Zelfbewustzijn                   (herkenning en ontkenning van uw kwaliteiten en verbeterpunten)
- Zelfregulatie                      (beheersen en inzetten van uw impulsen)
- Motivatie                            (de wil om te presteren)
- Empathie                          (vanuit het belang van de ander te denken)
- Sociale Vaardigheden      (de mate waarin men zich acceptabel maakt in de omgeving)
I.Q heeft u nodig om uw vakmanschap uit te oefenen.
E.Q. is en wordt steeds belangrijker in relaties met klanten, medewerkers etc.
Emotie vertaalt zich in gedrag.

U leert hoe u niet-productieve impulsen, acties en beslissingen kunt beperken, door ze te beheersen, te parkeren of te veranderen. En uiteraard om wat goed is, te behouden.
Uw trainer heeft veel ervaring in uiteenlopende branches. Een syllabus als bruikbaar naslagwerk hoort bij de cursus.
Een leuke, verrassende, ééndaagse training waarbij humor gepaard gaat met spiegelen, en u een verfrissende kijk krijgt op uw gedrag en dat van anderen.
Desgewenst kunnen wij,- voorafgaand aan de training- voor iedere deelnemer een persoonlijk EQ profiel laten maken.
Timemanagement & Stresspreventie
Persoonlijke effectiviteit en D.I.S.C.
Emotionele intelligentie
Non-verbale communicatie
Ondernemersklas
Persoonlijke effectiviteit
Zelfmanagement
Monteur/Chauffeur/Technicus als ambassadeur
Gastvriendelijkheid en bediening in de horeca
Verkopen vanuit integriteit
Klantgericht werken
Klachten zijn kansen
Klantgericht verkopen detailhandel
Klantgericht werken detailhandel winkel
Praktisch leidinggeven op de werkvloer
Motiverend leidinggeven
Werving & Selectie
Beoordelings en functioneringsgesprekken
Teambuilding
Assertiviteit
Persoonlijke coaching
omgaan met conflicten
Teamcoaching
Training - Coaching - Teambuilding - Gedragsprofielen