Duur training:   1 dag

Uw investering: € 249,00 ex. BTW
Emmen 14-05-2019  
Emmen 10-12-2019  






.





Wij gaan tijdens deze cursus zeer praktisch aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen:

- Belang van klantgerichtheid
- Zakelijke etiquette
- Klantcontact aan de telefoon en “face to face”
- Verbale en non-verbale communicatie
- Taalgebruik en vraagtechnieken
- Afspraken maken en nakomen
- Terugkoppeling geven van vragen en opmerkingen
- Diverse typen klantgedrag, in combinatie met uw basisgedrag
- Omgaan met klachten, weerstanden en tegenwerpingen
- Communicatie per mail
- Klantbeheer in de interne organisatie
- Het "over-de-rooie" model
- Thomas Kilmann model, conflictstijlen inclusief zelftest
- Gedragstypen, de vier elementen inclusief zelftest
- Simulaties en rollenspellen
U kan deze training ook als maatwerk/in-company training volgen.
Inclusief:

Lunch, certificaat en syllabus
Deze ééndaagse training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten om gaat. Klanten zijn het bestaansrecht van uw organisatie, uiteraard snapt u het belang van klantvriendelijkheid, maar is dat ook voelbaar voor uw klanten?
De aanpak van de cursus is praktijkgericht, in kleine groepen van 6-12 personen.
Ruim aandacht dus voor uw eigen situatie en die van uw medecursisten.
Uw trainer heeft klantvriendelijkheid in het bloed van jongs af aan, in horeca, detailhandel, bedrijfsleven en overheid/instellingen. 
Daarnaast al vele jaren ervaring in het trainen van klantgerichte medewerkers. U krijgt een syllabus als praktisch naslagwerk.
Na afloop van de training gaat u nog bewuster om met de belangen van uw klanten, wat zal leiden tot meer klanttevredenheid en dus meer trouwe klanten!
Training - Coaching - Teambuilding - Gedragsprofielen
Re-Move is opgenomen in cursuscatalogi van diverse brancheverenigingen