EEN GOEDE TECHNICUS BEPAALT DE KLANTTEVREDENHEID!
MONTEUR/CHAUFFEUR/TECHNICUS ALS AMBASSADEUR EÊndaagse training.



Bij veel bedrijven vindt de verkoop plaats door de commerciële afdeling, de technicus is daarna de belangrijkste contactpersoon in frequentie en impact.

Deze workshop is bedoeld voor deze ambassadeurs, of ze nu monteur, timmerman, bezorger, hoveniers, installateur e.d. zijn. Onze trainer heeft veel ervaring met het trainen van technische buitendiensten, van de installateur in het dorp, het landbouwmechanisatiebedrijf tot ent met de grootste koffie producent en installateur van Nederland. De aanpak is uiterst praktisch, in kleine groepen van 6-12 personen.
Een syllabus wordt verstrekt

Het programma biedt veel mogelijkheden om uw eigen situatie in te brengen, en eveneens van andere deelnemers/organisaties te leren.

Wij gaan praktisch en doelgericht aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen:

* Begroeten van de klant en correct afscheid nemen
* Zakelijke etiquette voor technici
* Verzorging van mens en materiaal
* Klant informeren over de uit te voeren werkzaamheden en evt. kosten
* Terugkoppeling naar de interne organisatie
* Suggesties geven voor aanpassingen, nieuwe opdrachten etc.
* Inspelen op koopwensen
* Omgaan met verschillende culturen
* Omgaan met verwijten, klachten en tegenwerpingen
* Verbale en non-verbale communicatie
* Omgaan met verschillende typen gedrag
* Bewustwording van uw rol
* Simulaties en korte rollenspellen

Na deze workshop zal de monteur een echte ambassadeur kunnen zijn, iemand die zijn klanten dient met kwaliteit in opdracht en communicatie!

Deze workshop is ook in-company/maatwerk te volgen, speciaal gericht op uw organisatie, vanaf 6 deelnemers.
0591-346258
Training
Coaching
Mediation
Gedragsprofielen
Onze deelnemers beoordelen deze training gemiddeld met een: