Emotionele Intelligentie.

I.Q heeft u nodig om uw vakmanschap uit te oefenen.
E.Q. is en wordt steeds belangrijker in relaties met klanten, medewerkers etc.
Op deze dag leert u uw eigen emotionele motivaties te herkennen en te begrijpen, alsmede hun effect op de omgeving.

Emotie vertaalt zich in gedrag.

U leert hoe u niet-productieve impulsen, acties en beslissingen kunt beperken door ze te beheersen, te parkeren of te veranderen, en uiteraard om wat goed is te behouden.


De volgende onderwerpen komen o.a.  aan bod:

Zelfbewustzijn                   (herkenning en ontkenning van uw kwaliteiten en verbeterpunten)
Zelfregulatie                      (beheersen en inzetten van uw impulsen)
Motivatie                            (de wil om te presteren)
Empathie                           (vanuit het belang van de ander te denken)
Sociale Vaardigheden     (de mate waarin men zich acceptabel maakt in de omgeving)

Een leuke verassende ééndaagse training waarbij humor gepaard gaat met spiegelen, en u een verfrissende kijk krijgt op uw gedrag en dat van anderen.


0591-346258
Training
Coaching
Mediation
Gedragsprofielen
Meer informatie? Neem contact op
Onze deelnemers beoordelen deze training gemiddeld met een: